filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show

Pissed Consumer Interviews ?

This is an ongoing situation this business is horrible you don't contact nobody nobody knows nothing everybody says everything is in headquarters headquarters don't have no phone number headquarters don't have no email so then you guys have people sick and they wait on that money and then give him a time 24 to 48 hours they call you back if not there another 48 hours or maybe Tuesday Wednesday this business is the worst business that I've ever work with you in my life you guys are not business materials you guys don't have contact nothing horrible I want my money I'm going to take this situation a little bit seriously in a little bit more farther than this because it's not just not about $1,000 if it's mine you got people just been waiting on their money for weeks and time and time and time and you guys said he's telling everybody the same thing over and over and over again this ain't going to work this ain't going to be end of it and this is not going to be the last message you guys send for me because if I have to take this further for his legal legal actions that's what I will have to do
My food took 1-1/2 hours to be delivered because the restaurant didn't start making it until the delivery person had been there for 15 minutes! Order was placed with door dash at 6:18 pm and food was not delivered until almost 8 pm (7:53 exactly). Order was incorrect...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 06, 2016.
Anonymous
Trailblazer

Same thing happened to me. Food was cold. I did not recognize the food. It took 2 hours and 18 minutes to deliver. Online said 72 minutes. The delivery person was uninterested...

1.3
#932253
Reply to reviews
Show

Doordash Customer Care Review

Took my money and never got my food. In-app customer service chat was unresponsive and they don't have a god *** customer service number anywhere
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 06, 2016.
1.1
Details
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website
#932166
Reply to reviews
Their customer service is often seriously lacking. It usually takes 10 back and forth emails to receive a refund if THEY messed so messed up. Usisally they'll offer you a very small CREDIT to your account. Again, I'm talking about like you received the wrong item or...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 05, 2016.
Anonymous
Anonymous

Same happened to me! They offered $10 CREDIT (like I'll EVER use their service again?), and asked what else they could do. When I replied with "give me a full refund for bri...

#931427
Reply to reviews

food arrived cold. half of order missing. allegria in Katy, tx. this was for traditional brazilian meal: A slowly cooked black bean stew with pork rib meat, smoked sausage. Served with white rice, sauteed fresh collard greens, farofa (yucca flour) then garnished with...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 04, 2016.
I didn't like
  • Items missing
  • Cold food
  • Early
#931087
Reply to reviews
Show

Doordash Delivery Service Review

Horrible! My meal basically never came today and the "live tracker" they use is fake because the dasher basically updated it to say my meal was delivered when he never showed up; this is the second very shady experience I've had with them and the only reason I even had a refund was because I waited forever on the in app help Chat for someone to basically tell me they will make an incident report.
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 04, 2016.
1.0
Details
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website
#930525
Reply to reviews
Show

Doordash Customer Care Review

This company has the worst customer service. When something goes wrong, there's nobody to call. They have an in-app chat system that nobody replies on and leaves you raging. Apparently after some time has passed it will no longer let you cancel your order. Tonight 2 hours passed and no response from doordash.
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 02, 2016.
1.0
Details
Customer service
Product or Service Quality
Staff
#929794
Reply to reviews
They never deliver on time. And every time, the dasher gives a lame excuse. This has happened at least 30 times now. We order a lot from various restaurants at door dash. And this is super annoying.
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 02, 2016.
Anonymous
Anonymous

it is usually not the drivers issue. Doordash seems to have some algorithm issue, since no driver wants to deliver small orders. some orders are skipped, but a chain reactio...

Anonymous
Anonymous

YES!!! They don't deliver on time AND they do give lame excuses. After 2x of crappy service, we are no longer a fan. It's faster to do pickup. You can't call a phone number to...

1.2
#929714
Reply to reviews
They suck! Had to call restaurant to find out where my order was as DD "chat line" completely ignored me. My order had been ready & waiting for DD. Took over 2 hrs. Never again
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 02, 2016.
Anonymous
SFguy44

That's because their app was screwed up again. It wasn't alerting drivers in your area that there were any orders up to deliver. The chat was down for both customers and the d...

1.0
#929709
Reply to reviews
Show

Doordash Delivery Service Review

Bad all around. Used 4 times. Once ok. Once 2 hours for order (food cold) third time pizza delivered UPSIDE DOWN. Fourth and last time food never arrived.
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 01, 2016.
#929307
Reply to reviews
I ordered from Doordash, the program asked me what do I want to do if they can't make the order, my answer cancel. The guy calls me two hours later and says they can't deliver the order because the restaurant doesn't have anything to put it in. What do I want to do? I...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 01, 2016.
2.0
Copenhagen, Hovedstaden
#929291
Reply to reviews