filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show

Absolutely terrible service and customer support! Part of the app is that there is an expected delivery time which is nice so that you can determine where to order from and if you want to use the app. I placed an order at 6:00PM with an expected delivery time of...
Read more
#1009052
Reply to reviews
My husband and I placed on order on Valentine's Day, and 30 minutes after the food should have arrived, the driver called us to tell us that our order had not been at the restaurant (someone else had probably accidentally picked it up), and he told my husband that he...
Read more
2.2
I didn't like
  • Did not receive delivery
  • Did not receive order
#1009016
Reply to reviews
Ordered food mid-day but choose the option to have it delivered later. I picked a delivery time of 7:00-7:30 pm. I also used a coupon code for $5 off that the DoorDash website said it applied, but the amount was never deducted from the final charge. After speaking with...
Read more
user25372791
user25372791

This is how door dash operates. Using deceit and lies. Best thing you can do is never use them again and be happy your issues are relatively minor. If you continue to use them...

1.3
I didn't like
  • Order canceled but reason given was not valid
  • No way to easily contact customer service
#1008535
Reply to reviews
I waited over an hour, was notified the driver was en route. 10 minutes later, notified food was delivered. Only problem is, no food was delivered. Sadly, this is not the first time it happened. Hour and a half later Still waiting to hear back from CS emailed a...
Read more
1.0
#1008339
Reply to reviews

Short Review on February 13, 2017

I am missing an order, I called Olive garden and was told to call you guys
2.5
Details
Additional Fees
Staff
#1007398
Reply to reviews

Pissed Consumer Customer Care Review

Have not been paid 3 to 4 weeks J. Erickson
#1006786
Reply to reviews

Doordash will not only deliver you a cold meal, they will also use your credit card at other places! Three days after I ordered from Doordash, I had a $435 charge at a Walmart in California. I live in Colorado! I didn't make the connection until I tried to order from...
Read more
user25372791
user25372791

Thats how they operate, using deceit and lies. They always claim the 'deliver did not occur due to an issue at the restaurant. Whether they claim it was a power outage, and em...

#1006716
Reply to reviews
My very first and only experience with DoorDash... WORST DECISION EVER!!! I ordered by food on Jan 18th 2017, my food was not delivered due to the restaurant having trouble with power outages. The driver notified me and I received a call to inform me that I will get a...
Read more
Anonymous
Anonymous

Call them at 1-855-973-1040 then press 1

user25372791
user25372791

Thats how they operate, using deceit and lies. They always claim the 'deliver did not occur due to an issue at the restaurant. Whether they claim it was a power outage, and em...

1.0
I didn't like
  • Customer service
  • Stole my money
#1006683
Reply to reviews

Short Review on February 11, 2017

Placed my order and it said my card was declined. Knew that was impossible so I looked at my bank acct and sure enough! The amount was taken out but there was no order pending! Took my money without an order
#1006617
Reply to reviews

Doordash Food Delivery Service Review

Cancelled order was still charged
#1006490
Reply to reviews