Not resolved
1.0
Details
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website
0 comments

There’s no other explanation to ordering a buffalo cauliflower appetizer and receiving 4 pieces of cauliflower????That wasn’t even the first shady part.

We got a text that the driver had picked up our food (2 miles away in a suberb) and 25 minutes later our food had still not arrived. FINALLY when it did, we had the 4 florets of cauliflower and an entire pizza missing. We called the number that had been texting us and a man who couldn’t speak English was trying to help. Said he’d call us back, never did.

I paid $65 for absolute ***.If I don’t get refunded I will Be absolutely livid and won’t stop reaching out until I get my money back.

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel

You May Also Like